Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, w zakresie odpowiadającym konfiguracji Twojej przeglądarki. Akceptuję Czytaj więcej

Serwis Buderus i Junkers – zmiany w świadczeniu usług

Pragniemy poinformować Państwa o nowych zasadach serwisowych obowiązujących od 1 czerwca 2012 roku.

Firma Buderus dokonała zmian w systemie świadczenia usług serwisowych ze względu na ogromne znaczenie szybkiego i sprawnego serwisu w długoletnim funkcjonowaniu urządzeń grzewczych. Dzięki tym zmianom wzrośnie jakość usług świadczonych przez serwisantów. Buderus i Junkers korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia stworzyły nowy system serwisowy – profesjonalny i niezawodny.

Dotychczas obowiązek świadczenia usług serwisowych, włącznie z pierwszym uruchomieniem, spoczywał na Autoryzowanych Partnerach Handlowych Firmy Buderus. Obecnie obowiązek ten został przejęty przez Buderus Technika Grzewcza Sp. z o.o. Jest to znacząca zmiana na korzyść klientów.

Autoryzowany Serwis jest odpowiedzialny za pierwsze uruchomienia (ważne: klient nie ponosi kosztów uruchomienia, pokrywa jedynie koszt dojazdu serwisanta), serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Dotyczy to następujących urządzeń:

  • kotły gazowe do 100 kW,
  • pompy ciepła (c.o., c.w.u. oraz c.o.+c.w.u.),
  • kolektory słoneczne.

W celu skontaktowania się z Autoryzowanym Serwisem należy zadzwonić na infolinię 801 300 810.
Dzięki tej zmianie klienci w łatwy i szybki sposób mogą skorzystać z usług wyszkolonego serwisanta z ich okolic.

Serwisanci fabryczni marki Buderus będą świadczyć usługi serwisowe dla pomp ciepła i urządzeń grzewczych o mocy powyżej 100kW.